Lagzi nem volt, jön a tavasz

Mondhatnám, hogy az ősz és a tél főleg macskás volt, hiszen a kertben nem volt semmi dolgom. Na jó, az ünnepek kapcsán feldíszítettük a fenyőfánkat, ami évek alatt több, mint 6 méter magasra nőtt. A projekt korántsem volt egyszerű. A háztartási létránk 1,5 méter magas, én 1,7 m vagyok, Joci 1,9 m. Még ha egymás nyakába állunk a létrán, akkor is hibádzik majd egy méter, hogy a ledsor végét feltegyük a fenyőfa tetejére. DE! Megoldottuk! Joci felállt a létrára, én Joci fejére, Süni pedig az én fejemre. Végül a kisteraszról létráztunk, Joci felment a létra tetejébe, és gereblyével felhelyezte a fenyő csúcsára a ledsor végét, melyre hurkot kötöttem. A szép az volt, hogy két ledsort tettünk fel, egy színest és egy sárgást. Felhelyezés után bedugtam a világítást, és kiderült, hogy az egyik nem mindenhol világít, de főleg a fenyő csúcsán nem. Próbáltam áramot gereblyézni a szerkezetbe, de miután majdnem fennragadt a zárlatos szakasz mellett gereblye is, inkább befejeztem a cirkuszi számot. Természetesen mikulássapka volt rajtam végig. 😀

miku

Itt már a talajmenti miunkálatok láthatóak…. 😀

A kellemes, ünnepi hangulat meghozta a nem várt eredményét is…

A macskák nagyon jól érezték magukat odakint, a díszfenyő közelségében. Mint utólag kiderült oly romantikus légkört sikerült gerjesztenünk a foltokban világító díszfénnyel, hogy Csíkos kiscicánk mára kiscicákkal van megtöltve. (Joci szerint ez nem biztos, pedig de.)

Az állatorvos tavaly azt mondta, hogy várhatunk az ivartalanítással, mert a téli hidegek kitolják a tüzelést tavaszra. Ráérünk január végén intézkedni ezügyben. És tényleg, most már ráér. 😀

IMG_5357

Már tudja, hogyan lesz a kiscica…

Úgyis beleőrültem a bútorfelújítás-festés-készítés-kárpitozás hobbitémakörbe, így elhatároztam, hogy kicsi Csíknak készítek szülőszobát kisszekrényből. (Ha névjegykártyát készítenék magamnak, ráírhatnám már ezt is: macskaszülőszoba-készítő. Biztos lenne rá igény.) Amúgy meg ha a csodás szülőszoba ellenére a szomszédba ellik, akkor nyilván nekünk semmi közünk nem lesz a kiscicákhoz… 😀

Süni természetesen nagyon örül a hírnek, mellyel kapcsolatban az első kérdése az volt, hogy vajon a kiscicákra megkapjuk-e a CSOK 10+10 milliós támogatását? 😀

Reklámok

2 hozzászólás

  1. Hejj de megnéztem volna a fenyőfa gereblyével történő ledesítését 😀 Nem röhögtem volna….kicsit sem 😀 😀

    Válasz

    • Arra gondoltunk, hogy fenn hagyjuk a ledeket, hatha jovore megusszuk a ledgereblyezest. Legrosszabb esetben le is kell gereblyezni a kiegett izzosort meg fel is a jot! 😀

      Válasz

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! :D

