Magaságyi agresszió

Annak ellenére, hogy kétszer elverte a jég a magaságyást, termett paradicsom és főleg poloska idén. A természeti csapások miatt kiléptem a féltő gondoskodás – művelt kert – kártevőirtás háromszögből, és “engedtem, hadd menjen”. Szárazhegyi bájóvörkz (ejtsd: bioworks) projekt lépett életbe.

És milyen igaz az, hogy aki sokszor kap verést, az agresszív lesz! A paradicsom félelmetesen ömlött ki a magaságyásból, benyomult a virágok és fű területére is. Laci barátunk, már féltett minket, hogy ilyen agresszív paradicsomot tartunk. Már-már azt vizionalizálta, hogy egy éjjel életünkre törnek a növények. 🙂

Tőből leharapom a lábad!

Angry tomatos

Mivel a paradicsomok nem lettek túl finomak (vigyázat nyomokban poloskát, illetve poloskaaromát tartalmaznak), úgy döntöttünk, hogy inkább a cserepes macskatermesztésre állunk át. 🙂

Végre egy sikeres projekt! 😀

Végülis most hétvégén  kiirtottam a paradicsomot, melyet élve és végtagvesztés nélkül megúsztam. 🙂 Jövőre újrakezdés! A macskákat szét kell ültetnem, mert nagyon nagyra nőttek és bosszantóan rendetlenek együtt. 🙂

 

10 hozzászólás

  1. Posted by csakBea on 2015. október 29. at 14:50

    Szép termés 🙂 Nekünk is lett pár db. piros paradicsom, és pár darab, ami még most is zöld. És 1, azaz 1 db kisméretű cukkini. De az legalább finom volt.

    Válasz

  2. Ez is valami… 😀 az én kertemben is hasonló méretet öltött a MINI koktélparadicsom.Még most is burjánzik,viszont gyümölcs nem sok volt rajta…Ültettem 10 tő csípős paprikát,összesen 3 darabot sikerült leszüretelni róluk 😀 viszont a gyermekünk születésekor ültetett diófánk idén termőre fordult,volt rajta egy fél rekesznyi dió.Mogyoróbokraink öntik magukról a rengeteg mogyit,csak legyen aki bírja cérnával a pucolást 😀

    Válasz

  3. Posted by Katu on 2015. október 30. at 10:00

    A cicas cserepbol magot kerunk!!!! ☺☺☺

    Válasz

  4. Az idén én is így jártam a kéretlenül megjelent koktélparadicsommal. Életemben ilyet nem láttam. Egy csomót ki kellett húznom, mert a virágokat is elnyomta. A barátnőmnek még a térkövek között is így nőtt. Én terrorista paradicsomnak neveztem el. Bezzeg a vásárolt palántánk egész nyáron kókadozott. Kitartást a blogodhoz, mert nagyon jó humorú és kitartásra bíztat. :o))))

    Válasz

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! :D

