Szóval mikor kell lenyírni a füvet? – Eredmények

Nos. Örömmel tudatom mindenkivel, hogy a szavazatok száma a fűvel kapcsolatos kérdésben több mint a duplájára emelkedett! A legutóbbi 4 szavazat helyett 9 érkezett! 😀

A kérdésre, hogy mikor kell lenyírni a füvet, a következő eredmény született:

1. Mi az a fű? –  4 szavazat – 44% (Rokonlelkek)

2. Bármikor, mikor a szomszéd alszik. – 3 szavazat – 33% (Átlag magyarok)

3. Kéthetente.2 szavazat – 22% (Eminensek. Ezeket az embereket nem ismerem… vagy ők tagadják, hogy ismernek… 😀 )

Mindösszesen 9 szavazat. Szép – szép.
(Most veregetem saját vállamat.)

Azért azt be kell vallanom, hogy kínosan figyeltem arra, hogy még véletlenül se írjak 9 szavazót… Ugyanis enyhe informatikai képzettségem és egyéves szoftvertesztelői tapasztalatom késztetett arra, hogy lecsekkoljam, hogy a szavazás készítésekor beállított “ki – hányszor szavazhat  = mindenki egyszer” opció működik-e. Jól működött, mert csak úgy tudtam kétszer szavazni, hogy az otthoni és a munkahelyi gépről (ilyet nem csinálunk, ejnye-ejnye) is leadtam a voksom.
(Most cinkosan vigyorgok, és nem veregetem a vállam.)

Jó, vegyük úgy, hogy Süni nevében szavaztam. Végülis szegény gyerek úgy se látott még füvet a kertben.. 🙂

Reklámok

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! :D

